OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W E-COMMERCE
- 1
Dokumentacja
Opracujemy kompleksową dokumentację przetwarzania danych osobowych: politykę bezpieczeństwa i instrukcję zarządzania systemem informatycznym.
- 2
Zgłoszenie do GIODO
Zgłosimy do rejestru GIODO zgromadzone przez Państwa zbiory danych. Otrzymasz prestiżowy Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych.
- 3
Prywatność
Stworzymy politykę prywatności, zapewniającą poszanowanie prywatności użytkowników Państwa strony internetowej, organizowanego konkursu, promocji lub programu.
- 4
Szkolenia kadr
Przeprowadzimy szkolenie Państwa personelu z zasad przetwarzania danych osobowych, a także osoby wyznaczonej na funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji z zakresu jej obowiązków i praktycznych aspektów zarządzania systemem danych.

Zapytaj o ofertę
Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych
Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych
Prowadzenie działalności w e-commerce wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych – klientów, kontrahentów, czy docelowych grup marketingowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa tego procesu, w przedsiębiorstwie tworzy się politykę bezpieczeństwa danych osobowych. Wraz z odpowiednimi załącznikami, stanowi ona dokumentację zasad przetwarzania danych oraz środków ich zabezpieczenia. Wdrożenie takich zasad i środków jest wymagane obowiązującymi przepisami. Przy zamówieniu polityki bezpieczeństwa warto rozważyć opcję dodatkowego Monitoringu prawnego, zwłaszcza w kontekście nowego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 4 maja 2016 r., które znajdzie zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r.
-
WZÓR POLITYKI
BEZPIECZEŃSTWA
DANYCH OSOBOWYCH49.00,-WybierzWybrano- Wzór polityki bezpieczeństwa i załączniki,
- Przystępna instrukcja samodzielnego uzupełnienia,
- Zawiera treści i załączniki wymagane aktualnymi przepisami prawa.
49.00,-
WybierzWybrano
-
INDYWIDUALNA POLITYKA
BEZPIECZEŃSTWA
DANYCH OSOBOWYCH549.00,-WybierzWybrano- Sporządzana w oparciu o indywidualne rozwiązania firmy,
- Gotowa do wdrożenia w przedsiębiorstwie,
- Opcja objęcia polityki bezpieczeństwa Monitoringiem prawnym.
549.00,-
WybierzWybrano
INDYWIDUALNA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH Z AUDYTEM
- Audyt prawny dokonywany osobiście przez prawnika, w siedzibie firmy,
- Kompletna polityka bezpieczeństwa, dostosowana do indywidualnych potrzeb firmy,
- Bezpieczeństwo poświadczone Atestem Bezpieczeństwa Danych Osobowych.
Od 999,-
Zapytaj o ofertęZgłoszenia do GIODO
Zgłoszenia do GIODO
Zgłoszenie przetwarzanych zbiorów danych osobowych w rejestrze GIODO stanowi obowiązek administratora tych danych (z wyłączeniem sytuacji powołania ABI-ego). Proces rejestracji wymaga podania wielu informacji i odpowiedzi na szereg pytań, które nie zawsze są jasne dla osób nieposiadających wiedzy prawnej z zakresu ochrony danych osobowych. Wychodzimy naprzeciw z ofertą, usprawniającą proces rejestracji zbiorów.-
INSTRUKCJA
ZGŁOSZENIA ZBIORÓW
W REJESTRZE GIODO49.00,-WybierzWybrano- Instrukcja przeprowadzenia rejestracji elektronicznej przetwarzanych zbiorów danych osobowych,
- Wymaga samodzielnej weryfikacji przetwarzanych zbiorów danych osobowych i ich zgłoszenia do GIODO.
49.00,-
WybierzWybrano
-
ZGŁOSZENIE ZBIORÓW
DANYCH W REJESTRZE
GIODO99.00,-WybierzWybrano- Weryfikacja listy przetwarzanych zbiorów danych osobowych,
- Sporządzenie kompletnego wniosku rejestracyjnego do GIODO,
- Przeprowadzenie elektronicznej rejestracji na platformie urzędu.
99.00,-
WybierzWybrano
Polityka Prywatności i Plików Cookies
Polityka Prywatności i Plików Cookies
Polityka prywatności jest niezbędnym dokumentem, który powinien znaleźć się na Twojej stronie internetowej. Jej posiadanie jest obowiązkiem każdego podmiotu, przetwarzającego dane osobowe. Opisuje ona cel i zakres zbieranych danych, spełniając także wszystkie obowiązki informacyjne wobec osób, od których zbierane są dane osobowe. Polityka plików cookies z kolei, stanowi odpowiedź na obowiązek informacyjny wynikający z przepisów prawa telekomunikacyjnego. Umieść dokumentację na swojej stronie internetowej, aby nie ryzykować nałożeniem kary finansowej czy utratą zaufania klientów.
-
Wzór polityki
prywatności i plików cookies49.00,-WybierzWybrano- Łatwo edytowalny wzór, stworzony w celu uzupełnienia we własnym zakresie,
- Pełna, profesjonalnie zredagowana treść dokumentów,
- Instrukcja uzupełnienia i wdrożenia dokumentów w życie.
49.00,-
WybierzWybrano
-
Indywidualna polityka prywatności i plików cookies
99.00,-WybierzWybrano- Dokumenty sporządzone w oparciu o indywidualne potrzeby Twojej firmy,
- Treść uwzględniająca faktyczny zakres zbieranych danych osobowych,
- Roczny Monitoring prawny polityki w cenie.
99.00,-
WybierzWybrano
Do indywidualnej polityki prywatności i plików cookies:
Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce
Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce
Szkolenia dedykowane przedsiębiorcom, którzy przetwarzają dane osobowe w ramach prowadzonej działalności. Niezależnie, czy są do dane kontrahentów, klientów, czy uczestników organizowanych akcji – wymagają zabezpieczenia. Między innymi poprzez szkolenie personelu, jako wdrożenie środków organizacyjnych zabezpieczenia danych, wymaganych aktami wykonawczymi do ustawy o ochronie danych osobowych. Również powołany Administratora Bezpieczeństwa Informacji, powinien legitymować się gruntowną wiedzą i umiejętnościami w obszarze zasad ochrony danych osobowych.
SZKOLENIE DLA OSÓB
UPOWAŻNIONYCH DO
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,
- Praktyczne aspekty prawne przetwarzania danych osobowych,
- Prowadzone przez prawników specjalizujących się w danych osobowych.
Od 700,-
Zapytaj o ofertęSzkolenie dla administratorów bezpieczeństwa informacji
- Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,
- Obowiązki i praktyczna realizacja funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
- Przygotowanie do pełnienia funkcji ABI-ego w przedsiębiorstwie.
Od 700,-
Zapytaj o ofertęe-Learningi
Szkolenia w formie e-learningu pozwolą Ci na zdobycie wartościowej wiedzy, w tym z zakresu zasad przetwarzania danych osobowych. Wszystko bez konieczności wychodzenia z domu lub biura. Za główne założenie przyjęliśmy praktyczną przydatność opracowanych szkoleń. Dzięki temu, w przystępny sposób zaznajamiają one z zagadnieniami dość zawiłej tematyki. E-learning to najwygodniejszy sposób na zdobycie praktycznej wiedzy, niezbędnej w e-biznesie.
-
E-LEARNING
PRAWO E-COMMERCE
W PRAKTYCE99.00,-WybierzWybrano- Prawo e-commerce, w tym również dotyczące konsumentów,
- Zasady postępowania z reklamacjami,
- Dostępność w dowolnym miejscu i czasie.
99.00,-
WybierzWybrano
-
E-LEARNING
DANE OSOBOWE
W E-USŁUGACH99.00,-WybierzWybrano- Przetwarzanie danych osobowych w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną,
- Ochrona danych osobowych a działania marketingowe,
- Program szkolenia oparty o potrzeby praktyczne.
99.00,-
WybierzWybrano
e-Regulaminy – stworzone dla e-commerce
Bezpieczeństwo prawne elektronicznego handlu i wymiany danych:

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych w sklepach i serwisach internetowych.

Udostępniamy ekonomiczne wzory polityk bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów, dostosowane do potrzeb e-commerce.

Prowadzimy szkolenia dla personelu z zakresu obowiązków osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w sklepie lub serwisie internetowym.

Zamawiając indywidualną politykę bezpieczeństwa danych osobowych dla sklepu lub serwisu otrzymasz wyróżniający na rynku Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych.

Wykonujemy indywidualne polityki bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów internetowych oraz instrukcje zarządzania systemami informatycznymi.

Możemy aktualizować dokumentację polityki danych osobowych sklepu lub serwisu – to my monitorujemy zmiany w prawie.

Nasi eksperci to wyłącznie prawnicy, specjalizujący się w tematyce ochrony danych osobowych w powiązaniu z prawem e-commerce.

Udostępniamy ratalną formę płatności – aż do 18 rat. Płatność następuje po wykonaniu usługi.
Bezpieczny Monitoring
Monitoring i aktualizacja dokumentacji

Udostępniamy możliwość objęcia Indywidualnej Polityki Bezpieczeństwa Monitoringiem. Usługa polega na jej bieżącej aktualizacji pod katem najnowszych zmian w przepisach. W przypadku zdiagnozowania zmian w obowiązujących przepisach, nasi prawnicy sporządzą nową wersję dokumentacji. Zostanie ona wysłana wprost na Twoją skrzynkę e-mail. Bądź pewien aktualności swojej Polityki Bezpieczeństwa, bez potrzeby poświęcania dziesiątek godzin na jego edycję.
Bezpieczny Rok
Promocja – pierwszy rok Monitoringu gratis

Tempo powoływania nowych aktów prawnych do życia jest ogromne. W samym tylko 2015 roku, w życie weszło 30 000 stron nowych aktów. Śledzenie takiej ilości przepisów jest niezwykle trudne, dlatego uważamy, że posiadanie Monitoringu to konieczność. Każdą przygotowaną przez nas Politykę Bezpieczeństwa z audytem obejmujemy rocznym, darmowym Monitoringiem. To rok pełnego bezpieczeństwa, całkowicie za darmo.
Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych
Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych – zyskaj w oczach Klientów

Twój regulamin dla wielu osób jest świadectwem Twojej witryny. Przegląda go aż 56% kupujących, i to jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. Ile uwagi i swojej pracy poświęciłeś reklamie, tworzeniu layoutu strony czy opracowywaniu treści? Zadbaj, aby wykorzystać dokumentację prawną do budowania wizerunku swojej firmy, nie traktując jej posiadania tylko jak przykrego obowiązku. Chcemy Ci to umożliwić. Dlatego, jeśli posiadasz Politykę Bezpieczeństwa objętą Monitoringiem, a także Indywidualny e-Regulamin, wyświetlimy na jego stronie internetowej Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych. W czasie trwania opieki prawnej (Monitoringu), Atest będzie poświadczał aktualność i pełną zgodność z prawem posiadanej dokumentacji. Jest to wyjątkowy sposób, zwiększenia zaufania potencjalnych klientów.
Poznaj jakość e-Regulaminów
z perspektywy naszych Klientów
Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez serwis e-regulaminy.pl.
Nasza współpraca polegała na sporządzeniu regulaminów portalu i sklepu TrenujTo.pl, umowy partnerskiej oraz zgłoszenie nowych zbiorów danych osobowych do GIODO. Praca była wykonana zgodnie z terminem, a na wszelkie pytania dostawiliśmy szybkie i dokładne odpowiedzi.
Serwis e-regulaminy.pl wykazał się pełnym profesjonalizmem na każdym z etapów prac! Błyskawiczne odpowiedzi i wyjaśnienia wszelkich wątpliwości to to, co zapamiętamy (...) Nasza współpraca to również porady prawne i monitoring sklepu internetowego, a co za tym idzie poczucie bezpieczeństwa, które w biznesie jest bezcenne.
Polecam serwis e-Regulaminy.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. (…) Prace ukończone zostały terminowo, a przesłana dokumentacja dostosowana została do naszych wymagań i charakteru prowadzonej działalności. Dziękuje i polecam firmę jako profesjonalnego i godnego zaufania przedsiębiorcę
Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania, z jakim IOB zajął się naszym projektem. Zwłaszcza, że tym razem zakres prac zdecydowanie wykraczał poza szablon. Przy tym wszystkim wart zaznaczenia jest również fakt, że relacja jakości usług do ich ceny wypadała bardzo korzystnie. Wobec powyższego, w imieniu Integree Bussines Solutions, z czystym sumieniem polecam usługi Instytutu Odpowiedzialnego Biznesu.
Bezpłatny audyt regulaminu
Sprawdź, czy działasz zgodnie z prawem
Wyjątkowa możliwość przeprowadzenia bezpłatnego audytu regulaminu, który stosujesz na swojej stronie internetowej. Nasi specjaliści przeprowadzą szczegółowe badanie dokumentu pod kątem zgodności z prawem zastosowanych postanowień. Profesjonalny raport pokontrolny zawiera do trzech klauzul abuzywnych lub braków informacyjnych oraz wyjaśnienie, na czym polegają zdiagnozowane niezgodności.
ZamówZamów bezpłatny audyt regulaminu
Konkretnie
e-Regulaminy i e-commerce w liczbach
Klauzul niedozwolonych wpisanych do rejestru prowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Usług dedykowanych konkretnym rozwiązaniom e-commerce. Największy wybór na rynku.
Aktów prawnych, w których specjalizujemy się aby stworzyć dokumentację dla Ciebie