The post type is: page

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W E-COMMERCE

Ochrona danych osobowych
  • 1

    Dokumentacja

    Opracujemy kompleksową dokumentację przetwarzania danych osobowych: politykę bezpieczeństwa i instrukcję zarządzania systemem informatycznym.

  • 2

    Zgłoszenie do GIODO

    Zgłosimy do rejestru GIODO zgromadzone przez Państwa zbiory danych. Otrzymasz prestiżowy Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych.

  • 3

    Prywatność

    Stworzymy politykę prywatności, zapewniającą poszanowanie prywatności użytkowników Państwa strony internetowej, organizowanego konkursu, promocji lub programu.

  • 4

    Szkolenia kadr

    Przeprowadzimy szkolenie Państwa personelu z zasad przetwarzania danych osobowych, a także osoby wyznaczonej na funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji z zakresu jej obowiązków i praktycznych aspektów zarządzania systemem danych.

Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych

1

Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych

Prowadzenie działalności w e-commerce wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych – klientów, kontrahentów, czy docelowych grup marketingowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa tego procesu, w przedsiębiorstwie tworzy się politykę bezpieczeństwa danych osobowych. Wraz z odpowiednimi załącznikami, stanowi ona dokumentację zasad przetwarzania danych oraz środków ich zabezpieczenia. Wdrożenie takich zasad i środków jest wymagane obowiązującymi przepisami. Przy zamówieniu polityki bezpieczeństwa warto rozważyć opcję dodatkowego Monitoringu prawnego, zwłaszcza w kontekście nowego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 4 maja 2016 r., które znajdzie zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r.

INDYWIDUALNA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH Z AUDYTEM

  • Audyt prawny dokonywany osobiście przez prawnika, w siedzibie firmy,
  • Kompletna polityka bezpieczeństwa, dostosowana do indywidualnych potrzeb firmy,
  • Bezpieczeństwo poświadczone Atestem Bezpieczeństwa Danych Osobowych.

Zgłoszenia do GIODO

2

Zgłoszenia do GIODO

Zgłoszenie przetwarzanych zbiorów danych osobowych w rejestrze GIODO stanowi obowiązek administratora tych danych (z wyłączeniem sytuacji powołania ABI-ego). Proces rejestracji wymaga podania wielu informacji i odpowiedzi na szereg pytań, które nie zawsze są jasne dla osób nieposiadających wiedzy prawnej z zakresu ochrony danych osobowych. Wychodzimy naprzeciw z ofertą, usprawniającą proces rejestracji zbiorów.

Polityka Prywatności i Plików Cookies

3

Polityka Prywatności i Plików Cookies

Polityka prywatności jest niezbędnym dokumentem, który powinien znaleźć się na Twojej stronie internetowej. Jej posiadanie jest obowiązkiem każdego podmiotu, przetwarzającego dane osobowe. Opisuje ona cel i zakres zbieranych danych, spełniając także wszystkie obowiązki informacyjne wobec osób, od których zbierane są dane osobowe. Polityka plików cookies z kolei, stanowi odpowiedź na obowiązek informacyjny wynikający z przepisów prawa telekomunikacyjnego. Umieść dokumentację na swojej stronie internetowej, aby nie ryzykować nałożeniem kary finansowej czy utratą zaufania klientów.

Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce

4

Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce

Szkolenia dedykowane przedsiębiorcom, którzy przetwarzają dane osobowe w ramach prowadzonej działalności. Niezależnie, czy są do dane kontrahentów, klientów, czy uczestników organizowanych akcji – wymagają zabezpieczenia. Między innymi poprzez szkolenie personelu, jako wdrożenie środków organizacyjnych zabezpieczenia danych, wymaganych aktami wykonawczymi do ustawy o ochronie danych osobowych. Również powołany Administratora Bezpieczeństwa Informacji, powinien legitymować się gruntowną wiedzą i umiejętnościami w obszarze zasad ochrony danych osobowych.

SZKOLENIE DLA OSÓB
UPOWAŻNIONYCH DO
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  • Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,
  • Praktyczne aspekty prawne przetwarzania danych osobowych,
  • Prowadzone przez prawników specjalizujących się w danych osobowych.

Szkolenie dla administratorów bezpieczeństwa informacji

  • Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,
  • Obowiązki i praktyczna realizacja funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  • Przygotowanie do pełnienia funkcji ABI-ego w przedsiębiorstwie.
e-Learningi

e-Learningi

Szkolenia w formie e-learningu pozwolą Ci na zdobycie wartościowej wiedzy, w tym z zakresu zasad przetwarzania danych osobowych. Wszystko bez konieczności wychodzenia z domu lub biura. Za główne założenie przyjęliśmy praktyczną przydatność opracowanych szkoleń. Dzięki temu, w przystępny sposób zaznajamiają one z zagadnieniami dość zawiłej tematyki. E-learning to najwygodniejszy sposób na zdobycie praktycznej wiedzy, niezbędnej w e-biznesie.

e-Regulaminy – stworzone dla e-commerce

Bezpieczeństwo prawne elektronicznego handlu i wymiany danych:

dla-sklepow-1

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych w sklepach i serwisach internetowych.

dla-sklepow-2

Udostępniamy ekonomiczne wzory polityk bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów, dostosowane do potrzeb e-commerce.

dla-sklepow-3

Prowadzimy szkolenia dla personelu z zakresu obowiązków osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w sklepie lub serwisie internetowym.

dla-sklepow-4

Zamawiając indywidualną politykę bezpieczeństwa danych osobowych dla sklepu lub serwisu otrzymasz wyróżniający na rynku Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych.

dla-sklepow-5

Wykonujemy indywidualne polityki bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów internetowych oraz instrukcje zarządzania systemami informatycznymi.

dla-sklepow-6

Możemy aktualizować dokumentację polityki danych osobowych sklepu lub serwisu – to my monitorujemy zmiany w prawie.

dla-sklepow-7

Nasi eksperci to wyłącznie prawnicy, specjalizujący się w tematyce ochrony danych osobowych w powiązaniu z prawem e-commerce.

dla-sklepow-8

Udostępniamy ratalną formę płatności – aż do 18 rat. Płatność następuje po wykonaniu usługi.

Bezpieczny Monitoring

Monitoring i aktualizacja dokumentacji

Monitoring i aktualizacja dokumentacji

Udostępniamy możliwość objęcia Indywidualnej Polityki Bezpieczeństwa Monitoringiem. Usługa polega na jej bieżącej aktualizacji pod katem najnowszych zmian w przepisach. W przypadku zdiagnozowania zmian w obowiązujących przepisach, nasi prawnicy sporządzą nową wersję dokumentacji. Zostanie ona wysłana wprost na Twoją skrzynkę e-mail. Bądź pewien aktualności swojej Polityki Bezpieczeństwa, bez potrzeby poświęcania dziesiątek godzin na jego edycję.

Bezpieczny Rok

Promocja – pierwszy rok Monitoringu gratis

Promocja – pierwszy rok Monitoringu gratis

Tempo powoływania nowych aktów prawnych do życia jest ogromne. W samym tylko 2015 roku, w życie weszło 30 000 stron nowych aktów. Śledzenie takiej ilości przepisów jest niezwykle trudne, dlatego uważamy, że posiadanie Monitoringu to konieczność. Każdą przygotowaną przez nas Politykę Bezpieczeństwa z audytem obejmujemy rocznym, darmowym Monitoringiem. To rok pełnego bezpieczeństwa, całkowicie za darmo.

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych – zyskaj w oczach Klientów

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych – zyskaj w oczach Klientów

Twój regulamin dla wielu osób jest świadectwem Twojej witryny. Przegląda go aż 56% kupujących, i to jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. Ile uwagi i swojej pracy poświęciłeś reklamie, tworzeniu layoutu strony czy opracowywaniu treści? Zadbaj, aby wykorzystać dokumentację prawną do budowania wizerunku swojej firmy, nie traktując jej posiadania tylko jak przykrego obowiązku. Chcemy Ci to umożliwić. Dlatego, jeśli posiadasz Politykę Bezpieczeństwa objętą Monitoringiem, a także Indywidualny e-Regulamin, wyświetlimy na jego stronie internetowej Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych. W czasie trwania opieki prawnej (Monitoringu), Atest będzie poświadczał aktualność i pełną zgodność z prawem posiadanej dokumentacji. Jest to wyjątkowy sposób, zwiększenia zaufania potencjalnych klientów.

Poznaj jakość e-Regulaminów

z perspektywy naszych Klientów

Bezpłatny audyt

z perspektywy naszych Klientów

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit volupta.

Zamów

Konkretnie

e-Regulaminy i e-commerce w liczbach

Klauzul niedozwolonych wpisanych do rejestru prowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Usług dedykowanych konkretnym rozwiązaniom e-commerce. Największy wybór na rynku.

Aktów prawnych, w których specjalizujemy się aby stworzyć dokumentację dla Ciebie