The post type is: page

ATEST BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH

Bezpieczeństwo Przetwarzania Danych Osobowych

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych to potwierdzenie wdrożenia kompleksowego systemu zabezpieczającego dane osobowe w przedsiębiorstwie. Atest przyznawany jest po dokonaniu szczegółowej weryfikacji stopnia zrealizowania obowiązków prawnych przez usługodawcę. Poświadcza on wdrożenie najwyższych standardów prawnych i informacyjnych. Ocena dokonywana jest w oparciu o analizę zgodności strony internetowej z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, w formie rygorystycznego audytu prawnego. Audyt jest przeprowadzany przez prawników, którzy na co dzień specjalizują się w branży e-commerce oraz w zasadach przetwarzania danych osobowych. W efekcie badania powstaje raport pokontrolny, zawierający precyzyjne zalecenia dotyczące wykrytych uchybień. Dopiero po weryfikacji wdrożenia zaleceń, przyznawany jest Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych. Dzięki zastosowanym kryteriom, Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych poświadcza zobowiązanie przedsiębiorcy do zapewnienia wysokiego stopnia bezpieczeństwa danych osobowych swoich kontrahentów.

Dla Konsumentów

Korzyści Transakcji Objętych Atestem Bezpieczeństwa Danych Osobowych

AKTUALNOŚĆ ZASAD
Dla uzyskania Atestu Bezpieczeństwa Danych Osobowych wymaga się, stosowana przez przedsiębiorstwo polityka bezpieczeństwa była objęta stałym monitoringiem prawnym. Oznacza to, że dokumentacja z zakresu ochrony danych osobowych przedsiębiorcy jest weryfikowana na bieżąco, pod kątem zgodności z prawem. Prawnicy kontrolują czy nowelizacje przepisów wymuszają konieczność aktualizacji dokumentu. Polityka bezpieczeństwa jest więc zawsze aktualna i zgodna z przepisami.

SPEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW
Przepisy o ochronie danych osobowych wymuszają podjęcie szeregu czynności w celu ich właściwego zabezpieczenia. Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych potwierdza wdrożenie przez atestowane przedsiębiorstwo kompletnej i profesjonalnie przygotowanej dokumentacji dotyczącej przetwarzanych danych osobowych. Wymaga się, aby dokumentacja została sporządzona indywidualnie, z dochowaniem zasady dostosowania do zakresu i celu przetwarzanych danych.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Dane osobowe przetwarzane przez przedsiębiorcę certyfikowanego Atestem Bezpieczeństwa Danych Osobowych są przechowywane przy zapewnieniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Procedury operacyjne i stosowane środki bezpieczeństwa zostały szczegółowo wskazane we wdrożonej polityce bezpieczeństwa danych osobowych. Usługodawca ma świadomość zagrożeń i wykazuje się inicjatywą, podejmowaną w celu ochrony przetwarzanych danych osobowych.

WYSOKI STANDARD
Przedsiębiorca nagrodzony Atestem Ochrony Danych Osobowych wyróżnia się na tle innych usługodawców ze względu na stosowane najwyższe standardy zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych. Realizacja kryteriów certyfikacji musi być realizowana w formule procesu, stale zwiększającego jakość procedur przetwarzania danych. Dlatego jeżeli zauważysz, że atestowany przedsiębiorca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków administratora danych, możesz nas o tym poinformować.

Stwierdziłeś naruszenie warunków certyfikacji lub przepisów obowiązującego prawa przez usługodawcę objętego certyfikatem? Skontaktuj się z nami, a sprawdzimy zaistniałą sytuację. Naszym celem jest nieustanne zwiększanie jakości obsługi przez podmioty objęte Systemem Certyfikacji Bezpieczeństwa. Dlatego takie sygnały są dla nas szczególnie ważne. Na podstawie Twojego zgłoszenia, zdiagnozujemy zaistniały stan faktyczny i prawny. Jeśli potwierdzimy jego zasadność, skontaktujemy się usługodawcą w celu usunięcia skutków naruszenia i wyeliminowania takich zdarzeń w przyszłości.

Zgłoś

Warunki Certyfikacji

Poznaj Warunki Certyfikacji

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych przyznawany jest tylko tym firmom, które wykazały się właściwym stopniem dbałości o dane osobowe swoich klientów i partnerów biznesowych. Wymaga się posiadania profesjonalnej i kompletnej dokumentacji opisującej procedury stosowane przy przetwarzaniu danych osobowych w firmie; tzw. polityki bezpieczeństwa. Celem Certyfikatu jest także poświadczenie aktualności dokumentu. Niezbędne jest więc objęcie go usługą Monitoringu, dzięki której będzie on na bieżąco aktualizowany przez naszych prawników w przypadku wykrycia zmian w prawie.

Korzystaj z oferty zaufanych usługodawców!

Szukaj Usługodawców objętych Systemem Certyfikacji Bezpieczeństwa

Dla Przedsiębiorców

Poznaj rozwiązania dla Twojej firmy

Złóż zapytanie o certyfikację, a skontaktujemy się w celu omówienia rozwiązań proponowanych w ramach Systemu Certyfikacji Bezpieczeństwa. W trakcie rozmowy ustalimy zakres prowadzonych przez podmiot działań. Na tej podstawie zdiagnozujemy zagrożenia i określimy, jakie działania należy podjąć aby zapewnić bezpieczeństwo prawne przedsięwzięcia. W efekcie wskażemy konkretne warunki otrzymania wyselekcjonowanych certyfikatów. Konsultacja z nami przybliży również przystępne metody wdrożenia przyznanego certyfikatu na stronie internetowej firmy. Złóż zapytanie o certyfikację i skorzystaj z całkowicie bezpłatnej, indywidualnej konsultacji.

Zapytaj